dilluns, 15 de setembre del 2008

Agulles de pit molinet

Broches molinillo Cargado originalmente por iromo LittleWorld

Agulles de pit molinet fet amb feltre de dos colors. El gran fa 7 x 7 cm. i el petit 5 x 5 cm. Es pot triar colors i mides. Preu: petit 3'50€ - gran 4'50€ (més despeses d'enviament).

Broches molinillo hechos con fieltro de dos colores. El grande mide 7 x 7 cm. y el pequeño 5 x 5 cm. Se pueden elegir colores y medidas. Precio: pequeño 3'50€ - grande 4'50€ (más gastos de envio).

2 comentaris:

Silvia - Taller de sabó ha dit...

Hola Imma,
Avui he obert el teu blog per copiar l'adreça i afegir-te al meu blogroll i de sobte he començat a sentir una de les meves cançons preferides!!!!
Quina sorpresa!!!! Perquè Vaya con Dios no es pas un grup molt conegut.
M'ha encantat...
Ens veurem a Ventalló???

Imma ha dit...

I tant que ens veurem. No sabia que posaries paradeta allà. Anirem a fer un vol i veure a Zigazaga que es la dona d'un cosi del meu home, i ara, sabent que tu hi seràs també t'aniré a veure a tu. Quan es? Perquè la Susana encara no m'ho ha dit i no vull que s'em passi...
Jo vaig conèixer, musicalment parlat, als Vaya con Dios quan tenia uns 18 anys. Li agradaven molt a una amiga i sempre els portava posats al cotxe. Jo m'en fotia d'ella i del grup, però al final, de tant escoltar-los em van acabar agradant i de tant en quant m'agrada sentir-los perquè em recorda les coses que vaig viure a aquella edat...
Un petó Sílvia.